Huvudvärk!

Inte en så godmorgon idag tyvärr, vaknade med världens huvudvärk. Sömnbrist, resfeber...?
Hur som helst, Melvin ville stanna hemma idag så fastän jag inte är på topp så hoppas det släpper lite under dagen så vi kan hitta på någonting för hans skull iallafall.
Skulle ha följt med Elin på "sopplunch" idag, men det fick vi hoppa över :-(

Igår var jag på jobbet i några timmar, en gammal dam tankade fel (för andra gången!) så jag fick trösta och lyssna på livshistoria, det roligast var iallafall när hon trodde att jag var Johans dotter och Vincent hans barnbarn, hihi!!

Annars har dagarna som vanligt gått fast jag helst skulle vilja stoppa tiden, Vincent har de senaste dagarna börjat att skratta med lite ljud (hjärtsmält!) och försöker att vända sig men blir sur när det förbaskade huvudet ska väga så mycket!

Igår var vi barnvakt åt den här gullepluttan!


Kommentarer
Postat av: Johan

Jo, men hur snurrig var hon inte då!? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback