Härlig höstdag!

Vilken härlig höstdag det var igår, nästan 14 grader varmt när jag lämnade av Melle på förskolan.
De hade Halloween/maskerad disco igår, uppskattar verkligen att det hittas på lite saker då och då. Melvin valde att vara riddare och hade dräkten på sig hela dagen... till lunch hade de fått grön trolldryck och gula & slimegröna makaroner med korv.
Dock var han supertrött när jag hämtade honom och promenaden hem tog dryga timmen (15 min i vanligt takt annars!) så jag blev inte förvånad när febern och kletet i ögonen dök upp lite senare under kvällen.
Hostan som han dragits med i några veckor nu var hemsk inatt och Melvin var vaken mellan 01-03 och Vincent mellan 03-05... känns inte helt okej när Js klocka ringde 04.10 och jag fortfarande inte hade somnat ännu!

Blev många pauser på vägen hem från dagis, här på en tjusig bänk i Stadsparken!

 

Mitt lilla stora hjärta hittade ny plats att vila på!

 

Prinsarna, varav den ena är riddarklädd, chillar (som Melvin själv säger, hihi) framför Barnkanalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback