Slit och släp!

Äntligen kan jag sätta mig ner.... varit fullt ös sen kl 13.30 då våra fina vänner kom in till stan och hälsade på, vi packade lite fika och sen gick vi till Stora Holmen. Hann med en hel del städ och tvätt innan så det kändes skönt.
När de åkte hem runt kl 17.30 så fixade vi och åt lite mat, gick och hämtade ut paket och handlade lite.
Blev ingen shopping idag, däremot var jag och Melvin nere i förrådet och röjde bland kartonger och påsar som är sparat efter honom, och vi hittade både babygym och sängmobil bl.a. Har slängt in det i tvättmaskinen och hoppas det ska se lite fräschare ut när det torkat, är ju bra att slippa köpa allt... den som spar han har, till min fina sambos stora förtret ;-)

Melle, 6 veckor gammal, i sitt Laban babygym som lillebror förhoppningsvis kommer kunna använda


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nämen åh vilken godbit han va dåå!!

2011-05-30 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback