Myskväll!

Igår efter jobbet så passade vi på att bara göra ingenting och mysa i soffan hela kvällen, är ju inte alltför ofta som vi har en ledig kväll tillsammans och dessutom utan barn. Blev en god entrecote med sallad till middag, sen var tanken att vi skulle titta på schlagern, men vi somnade ifrån båda två efter en stund.
Vi missade hela röstningen och J sa till mig imorse, att eftersom jag somnade så visste jag ju inte vem som vann, så då frågade jag om han visste och fick till svar -"Azerbadjan" (stavning?), men sen flinade han så jag förstod att han bara hittade på... 2 minuter senare sätter vi på Nyhetsmorgon där de precis börjat prata och säger att det var jättekul att Saade kom så högt upp och att vinnaren var Azerbadjan... vi tittade storögt på varandra just i det ögonblicket kan jag meddela, J hittade ju bara på, men så blev det helt rätt. Sånt där är lite skumt tycker jag!
Idag blev det hockey för hela slanten på vår TV, men jag pallade bara 1½ period :-) Egentligen så skulle lillhjärtat ha hämtats idag men det blir inte förrän på fredag då vi ska bort med jobbet nu i veckan, känns lite tomt <3

Magen chillar framför schlagern på TV:n och J vräker i sig choklad, hihi!


Kommentarer
Postat av: Johan

Tog ju bara en ruta! JU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback