Hemresa!

Imorgon förmiddag packar jag och Melvin in oss i bilen och åker uppåt och hälsar på en sväng hos mamma och pappa. Var nog säkert 3 månader sen vi kom iväg sist, vi bor väl för nära nu helt enkelt!
Vi stannar i några dagar så hinner vi med att fira lite födelsedagar också, och förhoppningsvis leka med lite kompisar.
Får se hur många "sträcka-på-benen" pauser jag måste göra bara, vi var och bowlade igår, å det kanske inte är att rekommendera till höggravida, får sota för det idag även om det nästan var värt alla strikar jag fick till, hihi!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gomorron

va kul det skall bli,längtar.Kör nu försiktigt.

Är kanske vid lagret när ni kommer du kan stanna till där.Röd/vita huset mittemot Ford kör in på gården genom stora portarna så är vi vid ena gaveln.

Pussar kramar

mamsen

2011-05-07 @ 07:57:37
Postat av: mamma

Gomorron

Va kul det skall bli,längtar. Kör nu försiktigt.

Jag kanske är vid lagret när ni kommer, ni kan väl isåfall stanna till där, röd/vita långa huset mittemot Ford. Kör in på gården genom stora grindarna

så finns vi på gaveln.Hälsa de andra

Pussar o kramar

Mamsen

2011-05-07 @ 08:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback