Farbror blå!

Usch så trött och seg jag är idag. J har jätteproblem med rygg/ischias just nu så han har vridit på sig hela natten, och inte blir det bättre av att jag själv ligger och vrider mig och försöker hitta en skön sovställning, ingen bra kombo med andra ord... får hoppas på något fler sovtimmar inatt, ska dessutom upp och jobba imorrnbitti, klockan ringer så glatt ca 04.10!

Vi åkte i två bilar hem från jobbet idag och det absolut sista jag sa till J var att "ta det nu lugnt och kör inte som en dåre", "nääädå" fick jag till svar. Han hamnade några minuter före mig och gissa vem som blivit stoppad i poliskontrollen när jag körde förbi, visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg att det var J!
Tur att en av oss körde lagligt förbi laserpistolen idag iallafall!

Imorgon blir det tomt i huset, J åker och lämnar lillskrutt som ska vara borta en vecka, vi ska till High Chaparall med jobbet så då får han stanna några dagar extra så slipper vi åka så många gånger fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback