Världens duktigaste (modigaste) mamma!

Vilken dag som helst så öppnar min mamma och moster sin nya webshop. De kommer att sälja märken som t.ex. House Doctor, IB Laursen och Lisbeth Dahl och såklart deras egna fina märkvärdigheter.


Mamma är världens modigaste och duktigaste (moster med såklart!), från att ha jobbat och slitit inom landstinget i säkert 30 år till att helt och håller syssla med det här på heltid... bara det!

Innan portarna slås upp så hoppas jag ni vill hjälpa de på traven i startgroparna och börja med att gilla deras sida på Facebook... kom igen, in och gilla och ta del av premiären, erbjudanden och nyheterna först av alla!


Mamma och mina hjärtan i höstas!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack, och du är världens duktigaste och gulligaste dotter.Nästan 40 år i Landstinget (som jag försöker förtränga)tur att man några arbetsår kvar.

Idag öppnar vi Webbshopen (kanske) tors o fre har vi lagervisning / försäljning, mycket att göra bäst att köra igång.

Oj vilken snygg bild!!

puss o kram mamsen

2011-03-29 @ 08:14:09
Postat av: mamsen

hej igen

måste "backa" några dagar på öppnandet. Lördag em blir det.Spännande

Puss o kram

Mamsen

2011-03-29 @ 14:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback