Vårkänslor!

Härliga vår, snart är den här på riktigt... ska bli 14 grader varmt på tisdag och jag är ledig, tralala. Ska passa på och ta en promenix och kanske få lite fräknar på nosen då!
Idag hämtade jag hem lillhjärtat som har varit jättegosig här på kvällen och myst en massa, försökte få i säng honom före Solsidan, men då protesterades det direkt och jag fick höra att "jag vill också se på Solsidan mamma". Tokiga unge!

Imorgon är vi lediga hela bunten, det blir tandläkar- och barnmorskebesök för mig. J ska till jobbet med våran diskmaskin eftersom den vi hade där har lagt av, kul att handdiska hemma igen. Vi beställde iallafall en
ny diskmaskin till oss nu ikväll, får hoppas den är lika bra som den är dyr! J ville köpa en riktig retro SMEG, men jag fegade ur, är det inte galet mycket pengar för en diskmaskin?



Gladskit 7 månader gammal, undra om jag sparat den här mössan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback