Sälen Lindvallen.

Vi har haft några dagars vintersemester precis, härligt härligt. För tredje året i rad blev det lite skidåkning i Sälen Lindvallen, tillsammans med min mamma o pappa, bror och hans familj. Detta året var även halva släkten på plats fast i en annan stuga. Skoj att kunna morsa på varann i liftkön!
Melvin var superduktig på att åka och verkade minnas både hur han skulle åka lift och hinna bromsa när backen tog slut. Johans grabb Olle åkte nog mest skidor av alla, och gav sig tom ut när vi andra var helt slut. Jag åkte i gröna backar med Melvin, tror inte magen hade klarat så mycket mera, speciellt som jag har börjat få rätt mycket sammandragningar. Fick även gosa med min brors 4 veckors son, myspys!
Men nu vill jag ha vår!!


Lite blandade fjällbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback