Rustar för vår!

Provade lite tunnare ytterkläder från i höstas på Melvin och hade hoppats på att de fortfarande skulle passa.... dessvärre växer han som ogräs så det var bara att glömma.
I höstas hade han överdragsbyxor från Everest som funkade jättebra men de går inte i större storlek i den modellen han hade. Har spanat in
MOLO´s också men har nog ändå bestämt mig för att köra på ett par som min granne tipsade om, nämligen Helly Hansens. Verkar slitstarka och har dessutom vattenpelare på 15000!
På fötterna tror jag det blir ett par nya ECCO skor, liknande modell har vi haft förut och de tål massor av lek och spring.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att jag hittade hit igen! =) De skorna var ju skitsnygga, behöver ett par slitstarka skor till min lilleman också! Vart hittar du dem?

2011-03-30 @ 20:22:45
Postat av: M

Kul att jag hittade hit igen! =) De skorna var ju skitsnygga, behöver ett par slitstarka skor till min lilleman också! Vart hittar du dem?

2011-03-30 @ 20:22:50
Postat av: Marita

Det var jag som kommenterade, blev något knas! ; )

Postat av: Tildes dagbok

Hej svejs!

Kul att du hittade tillbaka igen :-)

Hittade skorna på Eccos hemsida, men de fanns inte i webshopen tyvärr, men jag räknar med att ECCO butiken har de istället.

2011-03-30 @ 21:24:03
URL: http://booble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback