Magsjuka :-(

Tre stora kaskader kom ur lilla älsklingen för en stund sen, blir så less, är ju bara 3-4 veckor sen han hade det sist. Önskar att jag kunde ta bort det onda från hans lilla mage.
Är själv väldigt äckelmagad så det var ett stort projekt att byta lakan, torka rent och tömma hinken.
Stora älsklingen är på väg hem från konsert i Sthlm, var inget kul att behöva ringa och säga att han var  tvungen att ta mitt öppningspass imorgon och gå upp vid 04!
Hua hoppas bara jag klarar mig nu, förra svängen kräktes Melvin över hela mig, men peppar peppar så höll jag mig frisk då, kan jag ha sån tur igen tro?
Någon som vet om graviditeten spelar någon roll, alltså om man smittas lättare eller om man är lite mer immun?

Blää, nu kom nästa laddning!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men har jag helt missat att du börjat blogga igen! Roligt!!! Hoppas Melvin mår bättre snart och att ni klarar er Fy för magsjuka! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback