Vi lever!

J började jobba igår så det finns inte mycket tid kvar att blogga på när det helt plötsligt är två barn som ska underhållas på olika villkor. Vi kommer nog snart in i rutiner som fungerar för oss alla hoppas jag. Har iallafall hunnit fixa med Tradera som har hängt över mig länge, ca 30 auktionsavslut är redan betalda och skickade, skönt!

Har just pratat med Försäkringskassan, blir så jävla less rent ut sagt. Jag ringde ju de så fort jag fått reda på att vi skulle sättas igång för att inte få ut graviditetspenning för hela tiden så jag skulle bli återbetalningsskyldig och det skulle ju killen jag pratade med då fixa, jag behövde inte tänka mer på det! Skönt för det var ju därför jag ringde, hur som helst så fick jag utbetalningsspecarna idag och kollade lite snabbt och mycket riktigt har jag ju fått graviditetspenningen för länge... så nu ska jag få betala ca 2000 kr tillbaka och krångla med sånt. Men tack för att jag ringde då!!
Nu ska vi kila iväg och handla lite smått och gott för när J kommer hem (han slutar 15.00 hela veckan!) så ska vi till stranden och grilla lite. Jag var där själv med barnen igår och det uppskattades med lite plask och strand i värmen!

Ikväll ska jag försöka uppdatera med lite bilder så ni får se hur lilleman växer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback