Pjuhh, varmt!

Rackarns så varmt det är, både inne och ute. Imorrn pratar de om regn, får se om det svalnar något... jag vill inte gnälla men min huvudvärk gillar inte att konstant vara klibbig över hela kroppen!

Idag var vi på Marieberg, tanken var att hitta nya skor till mig men det var inte så lätt. För det första verkar mina fötter ha växt på bredden sen graviditeten, trodde den värsta svullnaden lagt sig nu, men jag får knappt i fötterna i vanliga remsandaler. Fast efter fyra skoaffärer utan att varken hittat något jag gillar eller i min storlek så gav vi upp.

Vi gick och köpte matsäck istället som vi tog med till stranden, perfekt när J slutar tidigt, då hinner vi ändå hitta på nåt mys tillsammans!

Melle och jag i parken häromdagen, gick sådär bra att gunga på den där...



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej mina finaste, det verkar vara obalans i viktfördelningen, ni ser ut att ha kul i allafall och det gillar jag.

Puss o kram mamma

2011-07-01 @ 08:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback