Tisdag!

Goddagens finingar!

Förstår inte varför jag känner mig så trött, seg och orkeslös... Vincent sover ju på natten bortsett från 1-2 amningar så honom vore det taskigt att skylla på. Melvin är hos sin pappa så inte kan det vara han som kör med mig heller....
Så vad är det då? Är det tvåbarnschocken som smyger sig på? Är det den klibbiga värmen i lägenheten? Är det bröstmjölken? Får klura vidare...

Igår var vi ut och åt med några vänner, vi passar på denna vecka då vi "bara" har ett barn hemma. Var ju även ut i fredags och åt, ingen billig matvecka men å andra sidan har vi inte lagt några pengar på semester denna sommaren.

Nu ska jag bara slänga i en maskin tvätt, sen ska jag o Vincent ta en liten promenad tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver miljöombyte, kom till Östhammar, vi saknar er.

Kramar mamma

2011-07-12 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback