Rörmokaren!

Haha vilken morgon... Vincent gallskrek när jag kom ut ur duschen imorse så jag slängde mig på sängen med bara en handduk runt mig och med blött hår och ammade honom. Bara det att efter två minuter så plingade det på dörren som Melvin var snabb och öppnade... vi har felanmält lite saker i lägenheten för nån vecka sen och nu var det då dags för rörmokaren att dyka upp. Drog på mig lite mjukiskläder snabbt men han måste ju ha trott att jag var knäpp eller nåt, hua va pinsamt!

Nu ska jag och Melle spela lite Super Mario sen är det dags att köra honom till sin pappa, han kommer vara borta i tio dagar och jag saknar redan!

Kommentarer
Postat av: papsen

Morfar längtar han också!, Melvin och jag har lite saker att fixa, målning&snickra....

2011-07-08 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback