Eko!

Ojoj så tyst jag varit på bloggen, ber om ursäkt för det...
Har haft besök här hemma och då är det inte riktigt lika lätt att smita undan. Vi har även lyxat till det och ätit ute två dagar, är så härligt med uteserveringar och kolla på lite folk. Sen har vi hunnit med två husvisningar också, pjuh! 
Bättre bloggning lär det inte bli i några dagar framöver heller då jag och lille V åker till mina föräldrar imorrn, Melvin är redan där.
När jag är däruppe så ska jag försöka bli av med lite grejer på loppis så jag har även ägnat de senaste dagarna åt att gå igenom lite skåp och gömmor här hemma. Så det har varit fullt upp med ingen bloggtid.

Vincent växer och liten börjar bli stor (tycker jag!), han är mycket mera med och kräver lite mer uppmärksamhet när han är vaken än tidigare, imorgon blir han 6 veckor!

Lille V är inte överförjust i sitt gym ännu, men vi tränar lite varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback