Datorstrul...

Blir tokig på min dator... den har varit trög länge men har det senaste hängt sig så fort jag försökt ladda upp bilder i bloggen, på Tradera eller ens försökt titta på foton. Tar en evighet innan jag lyckas få upp en enda bild i bloggen och då har jag kanske varit tvungen att starta om både dator, utforskaren och Mozilla ett antal gånger.


Så igår började jag flytta och ta bort alla bilder från hårddisken till en extern istället, körde defrag och tog bort en massa onödigt tjafs och tänkte att nu kommer det gå som en dans... ellerhur?! Mozilla hängde sig iallafall när jag skulle lägga upp bilder i bloggen igår. Nu provade jag Explorer och då gick det direkt!

Jaja det skadade väl inte att rensa upp hårddisken ändå antar jag, har lite kvar att flytta om idag.



111 GB bilder flyttades till en extern hårddisk, hela Melles liv finns i den lilla lådan nu!


Kommentarer
Postat av: papsen

Format C:

ominstallera windows

2011-07-06 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback