Snart helg!

Hinner bara kika in till er snabbt mitt i all morgonstress, vi är på väg mot förskola och jobb.
Har sovit så dåligt inatt, så jag känner mig knappt vaken, hoppas jag kvicknar till snart. Längtar till helgen då vi är lite lediga tillsammans igen och alla barnen är här. Ännu lite bättre är att mamma kommer hit på söndag och det ska bli mysigt att få umgås bara vi, känns som en evighet sen!
Vi hörs förhoppnings ikväll, om jag inte toksomnar hos Melvin som jag gjort de två senaste kvällarna....


Melvin häromdagen i våran 180 säng, han tycker det är mysigt att få somna där så bär vi in honom till sin säng sen. Tur är väl det för det finns inte mycket plats kvar till oss när han har brett ut sig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback