Morgonenergi!

För första lediga lördagen någonsin så var jag färdigsminkad, färdigplattad i håret, hade frukost i magen och fått på kläder på ungen före kl 09, wiihooo! Fråga mig inte vart den energin kom ifrån men låt den stanna för det var ju rätt så trevligt att hinna med så mycket på en och samma dag ;-)

Vi startade med en morgonpromenix i härliga vårsolen till lekparken i Stadsparken, om det bara kunde sluta blåsa så förbaskat, men alltid är det ju nåt.

Sen var det hem och städa, röja på balkonger, rensa ur gamla vrår och pyssla som stod på schemat. Tiden går fort när vi har roligt så när middagen var uppäten så tog vi oss ut igen... blåste inte lika mycket längre så det var riktigt skönt!
Melvin håller på och tränar att cykla utan stödhjul och så blev det lite fotboll på det. När vi ändå var ute tog vi en promenix till över staden, mycket skönt!
Efter att vi kom hem så har det inte hänt så mycket mer, och nu sitter jag här igen och gäspar. Ska bara bädda i nya påslakan så ska jag försöka komma till ro och vakna med samma energi imorgon igen, och då kommer världens bästa mamma!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback