Kontoret!

Melvin är på förskolan idag så jag passade på att åka och hjälpa J med lite pappersjobb på kontoret, finns inte alltid jättemycket tid till det så vi halkar lätt efter.
Är bara så seg, Melvin har väckt mig 2 gånger inatt, så jag har fått lägga mig hos honom för att han ska somna om. Är det någon fas tror ni? Jag börjar få lite småpanik av att veta att det är slut med att få sova en hel natt redan nu. Visserligen vaknade han av sin hosta/hals inatt, men ofta vaknar han bara för att han "vill gosa lite med dig mamma", mysigt, men varken min rygg eller min dagenergi håller riktigt med!
Klagosång idag, men snart ska vi lyxa till det med gårdagens rester till lunch, oxfilé och stekt potatis, kanske det piggar upp lite!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!

Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna. Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Själva enkätundersökningen kommer att äga rum första veckan i maj.



Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.



Vänliga hälsningar

Madeleine

2011-04-27 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback