Effektiv förmiddag!

Så nu har jag hunnit med att lämna hjärtat hos sin pappa, snart målat klart spjälsängen, varit barnvakt åt grannens barn och blivit påmind om att jag visst skulle till tandläkaren och göra av med en himlans massa pengar imorrn!
Vilken tur att det kom en massa rolig post idag som ni ska få se alldeles strax. Men först.... lunch!

Tipsar förresten om att IKEA har stora olivträd för endast 329 kr, vi slog till på en matta till vardagsrummet och just ett sådant träd igår när vi hann med ett snabbt besök. Jag lyckades ju ta död på J´s olivträd nu i vintras som han tidigare har varit duktig och lyckats övervintra, kan väl bara erkänna att jag inte direkt ärvt min mammas gröna fingrar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback