Förändring förnöjer!

Klickade precis hem en ny hissgardin till sovrummet... har även fått lov att sätta upp en ny fondtapet där så nu vill jag göra om direkt! Fondtapeten där i dag är mönstrad svart/vit/silver, blir lätt lite rörigt... istället vill jag sätta upp en helt vit, ev med något skimrande svagt mönster. Vitt vitt vitt
Är fortfarande på jakt efter ett snyggt överkast, det är svårt att hitta!

Sovrummet just nu!


Tips: För er med en säng utan sänggavel/ram så kan ni enkelt få till en mer ombonad säng med enkla knep. Jag fyndade en billig sängkappa från HM med rabattkod, sen köpte jag frigolitskivor, vitt tyg för 19 kr/m på IKEA, lite vadd och tadá: för ca 400 kr har vi fått en helt ny säng!

 

Nya hissgardinen!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fin säng :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback