Oseriösa Traderare!

Lite ilska mitt i allt positivt tänkande... sålde min systemkamera som inte var helt hundra men jag fick ändå ca 2000 kr för den på Tradera, idag, en vecka senare får jag äntligen svar på mina mail till köparen. Han skriver att han har mailat mig en del frågor och eftersom jag inte svarat så är han inte längre intresserad....
Ehh okej? Så bud är inte bindande längre (har dessutom inte fått ett enda jävla mail!!) utan man kan bjuda och sen betala när man känner för dig. Ursäkta mig men jävla idiot.
De där pengarna behövdes på mitt konto, helst igår. Åååh jag blir så less!

Alla med Tradera, blocka jober87!


Kommentarer
Postat av: manda

done!

2009-10-15 @ 10:08:58
Postat av: Bodil

Fy fasen vad irriterande!! Anmäl honom till tradera och lämna negativt omdöme omedelbums!

Postat av: sussie

Hos mig är han blockad nu. Vilken jävla idiot, han får väl betala och sälja vidare om han inte är intresserad längre. Bud ÄR bindande vilket han borde veta när han blev medlem!



Usch!



Hoppas ni får en bra fortsatt dag och att visningen ikväll blir lika lyckad som den förra.

Kram Sussie

2009-10-15 @ 14:48:20
URL: http://dejagalskar.blogg.se/
Postat av: Marita

Dryyyyygt! Ibland undrar man om folk inte vet hur tradera fungerar!!?

2009-10-15 @ 20:53:30
URL: http://mafimo.blogg.se/
Postat av: unique

Jag hade skjutit människan!! Blir så besviken när sådant händer. Har oxå råkat ut för något liknande, men fick köparen till att betala till sist =)

2009-11-16 @ 10:48:44
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback