Kort sammanfattning av ett långt halvår

Jaha, var ska man börja tro? Som en del av er redan vet så har jag o F gått isär.... vet inte hur mycket jag vill och kommer att skriva här, men vi hade haft det ganska kämpigt ett tag och det höll inte i längden. Man kan väl säga som så att det blir inte alltid som man tänkt sig.

I skrivande stund håller vi på och säljer lägenheten, som jag bott själv i sedan april, F fick tag på en hyreslägenheten ganska snabbt och smidigt. Melvin är hos oss ca 50/50. Vi mår efter omständigheterna bra och jag känner att jag tog rätt beslut även om det varit fruktansvärt kämpigt.

 


Melle o Mami på lekland 3 sept 09


Kommentarer
Postat av: Philmkarin

Nämen oj då... men bätte med två lyckliga föräldrar isär än två olyckliga ihop :-). Är själv skilsmässobarn och se hur bra jag blev protester hörs i bakgrunden ;-).

2009-10-05 @ 19:41:58
Postat av: Marita

Så länge Melle har lyckliga föräldrar så blir allting bra tror jag! Kram och kul att "se" dig igen!

Postat av: Sussie

Hej! Åh vad kul att du/ni är tillbaka, jag har saknat er!

Jätte tråkigt att läsa om separationen, men skönt att veta att ni mår bra trots omständigheterna.

Ibland blir verkligen inte livet som man tänkt sig tyvärr.



Jättekul att ni är tillbaka iaf.

Nu ska jag läsa igenom allt nytt =)



Ha det bra Kram Sussie, Oliver, Felix och Ebba <3

2009-10-08 @ 14:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback