Skakig.

Oj är alldeles skakig, var iväg och tränade spinning och sen ett s-core pass på det. Undra om man kommer kunna skratta utan att ha ont imorgon? Är så skönt att jag kommit igång med träningen lite mer seriöst, det tar fortfarande emot att ta sig dit men när jag väl är där och kör järnet är det helt underbart att få ur en massa energi och ladda med en annan.

 

På onsdag är det dags för visning av lägenheten och jag vet inte riktigt när eller hur jag ska hinna med att fixa i varenda vrå, jobbar till kl 15 imorrn och hämtar Melvin direkt efter jobbet. Det brukar ju ändå ordna sig till slut men jag orkar inte med all stress i mitt liv nu, återigen blir tyvärr bloggen lidande.

 

Hittade Melissa Horns nya skiva på Spotify och den fick mig lite lugnare, lyssna, hon har så underbart vackra sånger.

 

 

Hoppas ni har det fint i höstrusket.

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Philmkarin

Träning är verkligen avstressande - har precis börjat gymma jag med. Ska ta kom-igång paket med PT så jag vet vad jag ska göra bara :-).



Lägenheten såg superfin ut på bilderna så det ska du inte behva oroa dig för (hemligheten heter fusk-städa - samla ihop allt skräp i källarförråd/bil/ikea-kassar under visningen ;-))

2009-10-13 @ 11:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback