Ute på vift

Har just landat hemma igen efter lite äventyr, blev aldrig det stora varuhuset, men lite annat smått och gott. Har hämtat ut ett fint paket också, ska visa er sen.
Hittade lite fina blommor på Plantagen, får se hur länge de lever (=får se hur länge jag kommer ihåg att vattna!)....

Ikväll tänkte jag dra igång en liten utlottning igen, var ju alldeles för länge sedan nu, ellerhur?
Liten ledtråd är att den är rooosa (såklart), har en massa siffror och är ganska liten i storlek.

F ville ha fisk till middag idag, men jag är inte alls sugen, har ni något gott recept som kanske kan inspirera mig?


Kommentarer
Postat av: sassa

du har inte bloglovin?

Kunde vi blivit vänner via det.



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback