Nu är jag på banan igen....

Hmm banan? Vad konstigt det såg ut, undra hur många av er som läser banan som i frukten?
Iallafall har vi nu äntligen fått igång bredbandet efter att ha legat nere i två dagar, nog för att det blev tvättat och städat och fint hemma men visst är det rätt skönt att kunna kika på nätet när man känner för det.
Nu är jag ledig i två dagar, underbart! Sen har jag en sju dagars arbete framför mig, inklusive Sthlm 3 dagar, börjar bli supernervös för det... hua!
Var ju på kurs igår här i Götet och det gick ju bra, men jag har verkligen jobbigt för att prata högt om mig själv och så inför så många människor som bara sitter och iakttar. Det är väl något jag får jobba med om Sthlm´s utbildningen ska ge mig något, och framförallt för att det ska kännas positivt och inte bara ångestladdat.

Vad har ni pysslat med i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback