Nedräkning

Fy sjutton, nu är det bara en dag kvar tills jag åker till Stockholm... eller, jag åker tidigt på tisdag morgon. Är dundernervös och tänker inte på så mycket annat. Får inte riktigt tiden att räcka till just nu.

F ligger redan i sängen och jag är på väg dit jag också, hoppas jag kan somna på en gång så att jag kanske känner mig lite utvilad imorgon på jobbet.

Idag har det varit en underbar vårdag här i Götet med hela 14 grader varmt.... lovely! Hoppas det håller i sig nu.

Ojoj vilket rörigt inlägg, dags att sova.

Hoppas ni haft en underbar helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Lina

14 grader?!? skicka hit lite är du snäll! Nu vill vi ha värme och vår ;)

Postat av: Hanna

Kommer inte in på din sida på Facebook, hamnar bara på min egen startsida när jag klickar på ditt namn! >_< Så jag skriver här och tackar tusen gånger för grattiset istället! :D Hoppas ni mår bra alla tre där hemma! Kramar!

2009-03-20 @ 08:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback