Here I am!!

Total bloggtorka och minimalt med tid är ingen bra kombo för att hålla igång en blogg. Dock är ni fortfarande en del som troget kikar in och det tackar jag för! ♥

Mars månad verkar bli lite smått kaosaktig för våran del. Min utbildning kör igång i Stockholm den 17:onde och i tre dagar fram. Innan det är jag på en kurs den 10:onde här i Götet. Imorgon ska jag till vårdcentralen och låta de kika på ett par födelsemärken som jag vill ta bort, och den 9:onde ska Melvin till tandläkaren. Förutom det ska vi jobba lite hade vi tänkt.

Fick reda på idag att det går löss på dagis, weää, jag har suttit och kliat mig i skallen hela kvällen och var tvungen att hoppa in i duschen och bara skrubba skrubba håret. Har finkammat varenda hårstrå i Melvins skalle men vi verkar vara utan hårdjur än så länge. Hua!


Vi har precis kommit in på vårat fina hotellrum och jag läser om SPA:t.
Kommer mera bilder snaaaaart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vill tipsa dig om nya Gratissidan



FREESTREET. Samla till presentkort på Nelly eller välj själv påi vilken butik.



Tipsa dina bloggläsare och få massa saker helt gratis att vara med där



Gåin här



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-03 @ 10:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback