Good evening!

Knappt så jag vågar mig in här och skriva... hinner aldrig komma in i "bloggandet" innan det går ett par dagar igen utan att få ihop ett endaste inlägg.
Är helt ensam här ikväll bortsett från Melvin såklart men han sover och gör inte mycket väsen ifrån sig (inte ett endaste väsen faktiskt, operationen har gjort honom helt ljudlös!) För övrigt så har vi för första gången någonsin sen han anlände till denna värld fått sova 5 HELA nätter i RAD utan att han vaknat en endaste gång, HALLELUJA!

F är hamnvakt inatt, lagom kul för honom, men vi ska ju få en båt av hans föräldrar så då får vi tacksamt sköta åtaganden som hör båtlivet till. F är uppväxt med båt och vatten, det kan jag inte påstå att jag är även om det var sjukt mysigt att följa med min mormor och morfar på sjön i deras båt och fiska på somrarna när man var liten. Nåja, det kommer nog bli skoj att åka ut och fiska med Melvin och kunna hitta små öde öar att ha picknick på.

Har inte fixat med
SPA bilderna ännu men det kommer, tänkte att ni kan få ta del av de senaste dagarnas shopping till Melvin istället, har fyllt på hans vårgarderob, tro det eller ej, men det behövdes verkligen.



Nyheter från KATVIG och MOLO.


Nyhet från SMÅFOLK.


Shoppingen från Baby&Barn mässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback