Godkväll!

Är ni laddade för finalen ikväll? Eller bojkottar ni den?
Jag bojkottar helt att gissa vem som vinner för jag är inte ett dugg insatt i vilka låtar som egentligen har gått vidare och som är med, det blir den det blir helt enkelt, men titta kommer vi att göra. F håller på och förbereder morötter med dip, mums!

Själv är jag superseg efter en jobbig dag på jobbet och sitter här med huvudvärk. Idag fick jag göra ett första test inför utbildningen som startar på tisdag... det var fyra ord och så skulle man välja det ord som kännetecknade mig mest vs minst i min roll på arbetet, lätt låter det kanske, men det var 28 ordgrupper totalt. Hur svårt som helst, ibland stämde det ju inte helt, eftersom ingenting annat passade bättre och ibland sa det liksom emot sig självt.
Jag insåg också att jag inte riktigt är den ledaren jag önskar att jag var, men det är väl förhoppningsvis det jag ska lära mig bli.

Nu ska jag skynda mig att ta en dusch innan det blir mys framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback