Från det stora varuhuset.....

Imorgon är det bara jag och Melvin som är lediga.... funderar på en tripp till det stora varuhuset, det borde vara tämligen lugnt där tidigt imorrn förmiddag? Har inte varit där på länge men kikade lite på hemsidan och blev genast nyfiken på alla fina bakprylar de fått in! (dock är inte allt på collaget nyheter!)



Men det vi behöver mest just nu är nya blommor till vardagsrummet, slängde ut vissna ormbunkar idag. Skräpigt blev det. Sen hade det varit bra om jag kunde hitta gardiner till vardagsrummet så att det kunde bli färdigt där inne någongång, det var ju bara i ehh juni/juli som vi tapetserade och lag golv....!
Jag tror att jag bestämt mig för vita linne panelgardiner, IKEA har mycket men inte just det. HIMLAs är ju HIMLA fina, men dyra, kanske Åhléns eller Hemtex har någon budget variant?



Kommentarer
Postat av: Anna, mamma till två sessor!

Åhhh vilka fina bakgrejer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback