Det blir MOLO...

Det får bli MOLO jackan, men jag har ändrat mig om färgen. Är nästan hundra på att det får bli denna blåa. Inväntar svar från en svensk webshop om detaljerna på deras jacka är reflexsilvriga eller svart. De andra jag sett i svenska webshopar har varit svarta, denna bilden fann jag i en dansk shop och där är alla detaljer reflexfärgade. Och då var dagens i-landsproblem avklarat, tack och hej! (Och NU ska jag sova....!)


Fastnade så för den härligt blåa färgen.



Denna är ju fin också.....beslutsångest!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, super fina! Har fingrat lite på dem men inget mer. Du får hålla oss uppdaterade om kvalitet och etc ;)

Postat av: Sussie

Jag tycker du gör rätt val!

Den blå är skitsnygg och det är som du säger, ALLA inkl mina barn har pop jackorna.



Kram

2009-03-08 @ 14:40:53
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback