Busar järnet!

Mami och Melvin igår innan läggdags, hihi.... Skulle försöka ta ett fint kort på bara oss men det gick minst sagt sådär, Melle körde sitt eget race och jag fattade ingenting. Och jag bjussar på ego bilderna...!


Det började ju ganska bra.



Jag knäpper på i godan tro, och har ingen aning om att Melle passar på att göra grimaser!



"Skrattar du nu då Melle? Ja mamma!!"   Mhmm superfint verkligen, hihi....



Sen kollade jag på korten vi knäppt och inser att ungen gjort grimaser på varenda kort...! Mami flippar...



"Nu tar jag sista kortet, nu får du inte göra några grimaser!" Haha och ungen gör den fulaste min jag någonsin sett honom göra... haha, vad jag skrattade när jag såg kortet sen!!

Kommentarer
Postat av: Lina

skrattar

Vilka underbara kort.

Självklart så förstår jag att du inte kommer sova kvar. Det hade inte jag heller gjort om jag bodde nära =)



Det blir jag, Johanna Ling, Anne Hagstedt och Ida Karlsson...

Postat av: Marita

Asgarv!!! Vilka fina kort! ,D Ni har ju precis samma ögon du och Melle!! Jättefina..

2009-03-11 @ 21:26:42
URL: http://maruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback