Beach 2009 (2012)

Ojoj vad förvånad jag blev i Schlagerfinalen, trodde inte operatjejen skulle ta hem det, men den var ju lite festlig och kanske går hem i de andra länderna....
Från det ena till det andra.... vi skulle ju börja träna i månadsskiftet feb/mars.... har vi varit där? Nej...
Jag MÅSTE verkligen komma igång nu, jag drar mig för det varje gång F nämner att vi ska iväg och samtidigt skriker en del av mig att jag VILL VILL VILL komma iform igen. Beachen närmar sig med stormsteg och jag vill inte se ut som något jellybelly sladder ytterligare en sommar. Inser att jag kanske inte hinner få någon styrsel på magen till denna sommaren, så ett säkert kort är kanske att satsa på en baddräkt?
Denna nedan är från HM och såg fin ut på modellen i katalogen, någon som beställt denna?
Har inte använt baddräkt på tiotal år, är man helt ute och cyklar om man funderar på baddräkt till sommaren?


198 kr på HM.

Kommentarer
Postat av: Therese

Fin blogg!

Postat av: Marita

Skulle absolut kunna tänka mig en baddräkt om det inte vore för att jag är så fåfäng att jag vill bli brun på magen också! ; ) Men den på bilden var skitsnygg!!

2009-03-16 @ 07:38:22
URL: http://maruttan.blogg.se/
Postat av: Lina

Den var jätte fin. Skulle absolut kunna tänka mig en sån till sommarn =)

2009-03-16 @ 09:27:55
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Anna

Just DEN har jag också övervägt att skaffa, supersnygg! Dock så tycker jag att DU INTE behöver en, du är ju så smal ju!!! =)

2009-03-17 @ 22:55:34
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: lisa

prova en adidasbaddräkt jag har själv en sådan

2010-06-30 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback