Uppdatering köket.

Hittade en ny lampa till köket, nu när jag var iväg, som antingen kan bli superbra eller kännas helt mesig när den kommer upp. Morgondagens projekt, men jag tänkte visa er den där Marimekko lampan jag tjatat om i varannat inlägg. Visst ser det knepigt ut att ha den mitt i taket (sorry att inte bordet kom med men det var såååå stökigt så vi tar det en annan dag, hihi) och visst är den lite för stor?


Vårat stooora kök med en lampa som inte passar in.



En av de två nya pinnstolarna vi hämtade hem häromdagen.



Tjyvkik på nya lampan....


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Snyggt..riktigt snyggt!! Lampan - vill ha, ska ha =)

Postat av: Ulrika

..alltså den lampan som du inte tyckte passar in, den gillar jag tokskarpt!

2009-01-29 @ 00:57:44
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Philmkarin

Sjukt snygga stol(ar) !

2009-01-29 @ 13:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback