Tubtrugs till alla bilar.

Bilar, bilar och ännu mera bilar... det finns för tillfället inget viktigare i Melvins liv och de ligger överallt och de är små och STORA. Jag köpte häromdagen två svarta tubtrugs och de fungerar nu som bilkorgar, perfekt! De finns bl.a. att beställa här. Dock är jag inte alls nöjd med Melvins rum som det är nu, känns inte som det är ordning därinne trots att man plockar och städar, det känns bara ihopplockat och rörigt. Ska se om jag kan få till en bild imorgon så ska ni få se, kanske kan ni hjälpa mig med idéer jag inte tänkt på själv?


Kommentarer
Postat av: Perla - mamma till 2 sessor

Snygga!!! Finns dom i vitt tro? Måste kolla.

Postat av: Tildes dagbok

Perla - Har tyvärr inte sett någon vit.

2009-01-28 @ 17:19:30
URL: http://booble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback