Trasig natt.

Puh, inatt var det inte mycket till sömn... Melvin har sprungit lite fram och tillbaka och F har inte mått bra och varit uppe ett par gånger (nej inte kräkts, men typ bara druckit ett glas vatten, varit på toa), min skalle är tyngre än tyngst just nu.
Så som ni förstår har vi inte hunnit ut ännu, vi har tagit det ganska lugnt och kokat ägg till frulle och lite sånt.

Drömde förresten om fästingar inatt, att vi varit på våran skogsutflykt och när vi kom hem därifrån hade jag minst 50 fästingar som bitit sig fast på mig.... ehh skumma drömmar man har!

Nu duschar killarna men så fort de är klara så sticker vi ut en sväng, ska försöka samla krafter för att palla med ett 10-timmars pass på jobbet sen.



Kommentarer
Postat av: Marita

Jag har något till dig i min blogg! ,)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback