Tjooho!

Idag har jag och Melvin varit ute på lite äventyr, inget mera spännande än en bussfärd, en biltur och lite mat- och småprylsshopping.
Köpte mig äntligen ett par skinnhandskar, På CUBUS av alla ställen, superbilliga 74 kr, KAP! De blir nog kanon till skinnjackan i vår.
Sen åkte vi hem och lagade lite mat och busade och pysslade och så var det kväller och man har en jobbdag framför sig igen, kl 8-16 så man är åtminstone hemma i tid.

Har ni lika taskig inspiration till middagsmat som jag har just nu kan ni prova
Pernillas köttfärslimpa, den ska vi äta imorgon, jag har nog aldrig gjort köttfärslimpa så det blir spännande, kan tänka mig att det går att variera i all oändlighet.

Imorgonkväll slutar mina auktioner, missa inte!!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback