String hyllan är uppe!

Äntligen fick vi de där två minutrarna över så att vi hann få upp stringhyllan i köket. Det gjorde verkligen mycket att få upp något bredvid fina Kakaoplanschen. Nu ska vi bara byta ut stolarna till svarta och måla bordsbenen på Perstorps bordet vita, vad tror ni om det?




Fina saker på hyllan:
CULT kruka med murgröna, Marimekko plåtaskar, Iittala skålar och en shaker från Jamie Oliwer
.


Imorgon är det städ och packdag på schemat, har egentligen en massa att skriva om, och en massa bilder att visa.... men jag hiiiinner aldrig, kanske får jag till något mera inlägg imorgon.


Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Philmkarin

Supersnyggt och fräscht! Älskar svart/vitt.



Har sett bilder på andra ommålad perstorpsbord och det har blivit superbra tycker jag. (Målade själv om ett exakt likadant i min första lägenhet fast jag målade skivan mörklila :-o Hur tänkte jag?).



Tycker förresten det skulle bli jättefint med Svarta Lilla-Åland stolar (de står högst upp å min önskelista just nu) matchande barnstolen till bordet.

2009-01-02 @ 23:44:07
Postat av: Anna

Det blev kanonsnyggt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback