Sovmorgon...

Ledig dag idag så det blev sovmorgon till..... kl 13.00! Ooops... fast jag var uppe vid kl. 06.45 för att åka till jobbet igen (efter 4 timmars sömn) för att lämna den förbaskade nyckeln som återigen hade åkt med mig hem, surt!

När man somnar om igen och såhär mitt på dagen så brukar iallafall jag drömma lite skumma drömmar och idag var inget undantag, det var jag, Mamma och några till som målade om nedervåningen på Åhléns City helt i svart, varenda hylla, vara allt... vi använde såna här skurborstar att måla med. Hur skumt som helst? Betyder?

Nu tänkte jag åka och kika på lite MOLO nyheter till Melvin (har 20% på en butik i GBG så det blir skoj!!), har faktiskt inte hunnit klämt på några vårnyheter ö h t i barnklädesväg och det mina vänner har nog aldrig hänt, förut var jag nere i lådarna samma dag butikerna fick kläderna, hihi.

Ikväll tänkte jag försöka hinna uppdatera min bilddagbok (ligger bara efter typ 3 månader....) och även ladda över alla bilderna från kamerorna, och sen lägga upp lite Tradera auktioner, så det blir kvällens to do.



Familjen, aningen retuscherad av mannen, kan inte sluta le när jag tittar på den, hihi!
Taget för lite mer än 1 år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback