Planerna för dagen.

Idag är jag och Melvin lediga, än så länge har vi inte gjort något mer vettigt än slängt in lite tvätt i maskinen som är färdigt att hängas nu. Har lite samtal på min lista som jag måste få gjorda idag.
Ska beställa synundersökning (ser kassare än ever trots linser),
beställa livförsäkringspapper (hua, vi har ingen livförsäkring ännu jag o F, galet!),
ordna tid hos HUD för borttagning av ett födelsemärke jag har (är det så man gör, ringer dit direkt?),
ev beställa klipptid om inte synundersökningen blir snordyr (har ångrat mig, vill inte spara ut längre, nu åker håret igen)
och ringa SKANDIA och höra vad som egentligen gäller med ersättningen nu när Melvin ska opereras i februari för halsmandlar och polyper.

Skönt med lediga dagar va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback