Onsdag.

Har precis ätit en supermumsig middag som min älskade sambo gjorde i ordning när jag kommit hem från jobbet. Det blev helstekt fläskfilé med ugnsrostade rotsaker och en alldeles för god rödvinssås till. Tack hjärtat!
Melvin är en liten nej-sägande prick just nu som inte skulle äta och som nu bara skriker så fort han inte får som han vill, ge mig tålamod någon?

Nu ska jag iväg med lite paket som ska postas, sedan handla lite och sen ska vi nog kolla på en film i soffan.

Fick en rolig grej på Posten idag också som jag tänkte visa er senare...

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja du jag skulle också behöva en stoooooor skopa tålamod! ,D Det är mycket nej och vill inte här hemma också tyvärr fast det har dock peppar,peppar blivit bättre den senaste veckan!

Postat av: Carolina

Åh, vad god den middagen lät!

2009-01-28 @ 21:20:35
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Tildes dagbok

Marita - Ooh låter ju ändå bra, då kanske Melvin också lugnar sig om sisådär 2 månader eller vad det nu skiljer på gossarna.....!!

2009-01-28 @ 21:32:15
URL: http://booble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Carolina - Supermumsigt!

2009-01-28 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback