Nattuggla.

Kom hem från jobbet för ca 1 timme sen och har nu ätit lite middagsmat som älsklingen lagat (TACK ♥) och kikat runt på alla bloggar och lite annat man vill hinna med. Har så svårt att bara lägga mig ner pladask och sova trots att det är mitt i natten, man blir lite speedad efter 10 timmar på jobbet.

Idag så var min chefs chef hos oss och berättade lite om utbildningen de har sökt för mig. Det är bara åtta personer från hela Sverige från franchisedrift som blir uttagna varje år och jag är alltså en nominerad. I februari får vi veta om jag får hänga med på äventyret, jag är rekommenderad från två håll så mina chanser borde vara goda (håll era tummar!!). Utbildningen börjar sen i mars och håller på fram till i december ungefär.
Efter utbildningen är jag i princip färdig att driva en egen station och jag får förtur före de som inte har gått denna utbildning som tar upp bl.a. Ledarskap, rekrytering, ekonomi, juridik, coaching och en massa mer. Oavsett vad man hamnar och vad man gör i framtiden så kan jag inte tänka mig annat än att denna utbildning kommer att öppna nya spännande dörrar åt mig. Så nu är det bara att vänta och se.

Imorgon skulle F jobba igen och jag börjar kl 10, men jag ska iväg med Melvin innan jobbet så det blir nog en del stress ändå, borde hoppa i säng.....



Tack snälla
Maruttan för denna fina award ♥ ♥ ♥ .
Finns en massa underbara Mammabloggar därute som jag gärna gett denna vidare till men de flesta som jag läser har redan fått denna så det känns lite tjatigt att ge dubbelt.


Godnatt alla fina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback