Mums!

Efter en lång dag på jobbet, en snabb shoppingrunda med en utbrottsunge, en snabbmiddag på 1 minut och sedan husvisning på det så tyckte jag att jag var lite värd att slurpa i mig lite av denna hemskt goda glass från Ben&Jerry´s. Min absoluta favorit bland alla goda smaker.



Melvin och F kör racerbil i hallen just nu, svärfar var precis här och hjälpte oss lite med livförsäkringspapprena, mycket att fylla ioch tänka på. Förhoppningsvis har vi fått ordning på det så att vi kan trygga våran/Melvins framtid om något läskigt olyckligt skulle inträffa. Hua!


Kommentarer
Postat av: Marita

Min favoritsmak är choklad med choklad-bitar! MUMS!! Kul med husvisning, är det på G eller kollar ni bara runt?

Postat av: Smilla

Åh vad gott!!!



Jag har lagt upp en rolig tävling på min sida, kika gärna in och tävla om du vill!

2009-01-22 @ 00:56:41
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback