Lördag.

Idag har jag och Melvin tagit det lugnt på våran lediga dag. Lekt med alla bilar, varit i stan, åkt spårvagn och bråkat på ICA (och då blev Melvin utan lördagsgodis, hård men rättvis!). Efter att F hämtat oss där efter sitt jobb lagade vi mat och bakade tårtbottnar. Efter det städade vi källarförrådet, och om inte förut så måste vi nu verkligen leta upp nån loppis för nu har vi ett helt förråd fyllt med grejer som ska säljas, herregud vad med prylar och SKIT man samlar på sig på bara 4 år!

Nu tänkte jag lägga ut våran fina Urban Jungle vagn på annons, känns lite överflöd med två vagnar när han i princip aldrig åker vagn om dagarna längre, och då väljer jag hellre att ha kvar våran Bugga Bee.
Får se om jag hinner få upp lite mer
Tradera auktioner också, hade gärna tagit en kopp te med älsklingen som sitter och knappar på sin dator i vardagsrummet, puuh, det är inte lätt att vara ledig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback