Kartell lampan pendel È


Har kikat lite på en ny kökslampa för jag börjar verkligen lessna på den vi har nu, den är alldeles för stor för att centrera över vårat lilla bord som står intill väggen och jag tycker det ser lite felplacerat ut när lampan hänger och lyser mitt i taket.

Hur som helst så är det inte så lätt att hitta någon snygg men som ändå är lite mindre i modellen.... men så såg jag denna --> och tänkte att den kunde passa, det står att den passar utmärkt i ett fönster och då lär den ju vara rätt liten.

Tror det får bli en transparant om det blir något köp, svart skulle nog se läckert ut också, men ljuset blir nog inte det bästa över ett köksbord.

Är det någon som har denna lampa eller som tror den kan passa över ett 1m2 stort (litet?!) bord.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback