Kalasförberedelser.

Idag är det 10 dagar kvar till lilla hjärtats 3 åriga födelsedag. Det blir inget storslaget, men mormor & morfar och farmor & farfar kommer hit på självaste födelsedagen sen får vi se om vi hinner med något riktigt kalas med alla kompisar. Vi jobbar båda två hela den helgen och dagarna runtomkring, lite trist men inget att göra. Idag blev det (skulle bli, får se om jag kan rädda kakorna som spred sig som en löpeld över hela plåten!! Ooops...) kolasnittar, receptet hittade jag här men det står även nedan. Vi ska även hinna med tårt- och cupcakes bak nu i dagarna att ta med till dagis, nu har vi ju två avdelningar att baka till! (En födelsedagsfika och en avskedsfika)


Sen knackade DHL på dörren idag också och levererade ett litet spännande paket, jag har en idé till tårtbaket som jag hoppas ska bli bra.







Kommentarer
Postat av: sara

denna var mörkblå ;)

vad har du till? leggins? jätte fint tycker jag. och fick den ju sååå billigt.

Postat av: Jenny

Spännande med tårtbaket, ska bli kul att se vad som kommer att bakas! Hoppas du har en bra kväll. kram jenny

2009-01-21 @ 22:08:36
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Tildes dagbok

Jenny - Tack så mycket! Ja det ska bli mycket spännande med tårtan, man har ju alltid en idé i huvudet om hur det ska se ut....

2009-01-22 @ 21:30:54
URL: http://booble.blogg.se/
Postat av: emma

Brukar kika in lite då och då , ska bli kul och se hur tårtan blir

2009-01-23 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback