Grått och trist.

Vilken härlig måndag det var idag då. Blåsigt, fuktigt och bara supertrist. Börjar kl 14.00 idag så det blir iallafall en lugn förmiddag hemma, å andra sidan jobbar jag till kl 24.00, så jag hade hellre börjat tidigt och kommit hem i tid.

F ligger i sängen och är sjuk, öm i kroppen, jag var precis iväg och köpte saltlakritsgodis, hans cravings när han är sjuk ♥

På onsdag ska vi ha inskolningssamtal med den stora avd på dagis, han börjar där nästa måndag, hoppas han smälter in i gruppen nu när de redan hunnit bli så taighta, och att han kan komma in i deras rutiner.

Nu ska jag hänga tvätt och fixa lite, julen är bortstädad nu men det står kartonger och grejer överallt så det är ett kaos att försöka få ordning på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback