Fint till diskmedel.

Såg just att CULT DESIGN lanserar nya färger på den fina diskmedelspumpen, åååh! Jag är ägare till en vit men blev bra sugen på den gröna att variera med. Snyggt blev det också att ha diskborsten i glas, vi har setet helt i vitt.





Vill man ha lite mera design i köket vill man kanske satsa på en superfin VIPP istället. Tycker den vita är superfin och hade gärna haft den själv. Väljer man den cremefärgade så är det just nu REA.
Sen finns det en tredje som jag tycker är värd att nämnas, och det är den från EVA SOLO. Våra vänner har den i sitt kök och den är också riktigt fin!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Jag har en vit VIPP som jag är superdupernöjd med. När EVA SOLO kom ut med sin nya variant (i blankt utförande alt. borstat stål) var jag såååå sugen på att köpa den med... Men, jag var duktig och höll igen shoppingtarmen!! =D



Hoppas allt är bra med dig! Längesen jag såg dig på bilddagboken... Tröttnat?! Själv tar det längre och längre tid mellan mina uppladdningar på bdb.... till mina föräldrars förtret... Det är ju mest för deras skull som jag lägger upp bilder!



Kramisar!!



/Malin, mamma till Elise



2009-01-12 @ 18:25:57
Postat av: Malin

...

2009-01-12 @ 18:26:38
Postat av: Tilde - Booble

Malin - Åh har du en vipp?? Kan tänka mig att den passar super i erat fina kök om det är där du har den?

Jodå det är väl bra här, bilddagboken har jag halkat efter i så nu känns det mer och mer avlägset att lägga upp bilder där. Även om vi har det som ni, med en mormor och morfar och övrig släkt långt bort som längtar och vill se. Men imorrn är jag helt ledig så jag kanske hinner med några veckor då :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback